Анімалотерапія (від латинського «animal» - тварина) - вид терапії, що використовує тварин та їх образи для надання психотерапевтичної допомоги. Це цивілізований науковий метод лікування та профілактики серйозних захворювань. В анімалотерапії використовуються символи тварин: образи, малюнки, казкові герої, іграшки, а також справжні тварини, спілкування з якими безпечне.










У нашому освітньому закладі ми пишаємося нашими унікальними рекреаційними зонами та куточками, які не тільки сприяють розвитку і відпочинку учнів, а й забезпечують їм цінний досвід зв'язку з природою та тваринним світом. Серед них:
"Еко-стежина" є втіленням міні-природного заповідника прямо на території школи. Ця стежка веде через різноманітні екосистеми, відкриваючи перед учнями таємниці місцевої флори і фауни. По дорозі розміщені інформаційні стенди з QR-кодами, що ведуть до цікавих фактів про тварин і рослини, з якими вони зустрічаються. Еко-стежина допомагає учням розвивати спостережливість, повагу до природи та бажання дізнаватися більше про світ навколо них.
"Eco-land" є серцем нашого закладу, де анімалотерапія займає особливе місце. Ця зона оснащена спеціально обладнаними місцями для взаємодії учнів з домашніми тваринами, такими як кролик, папуги, рибки, черепахи, морські свинки. Дослідження показують, що регулярний контакт з тваринами знижує стрес, покращує емоційний стан та сприяє соціалізації дітей. Eco-land є місцем, де кожен учень може знайти спокій, розраду та нових друзів серед чотирилапих.
"QR-бібліотека" пропонує унікальний спосіб вивчення та взаємодії з освітнім контентом. Вона містить широкий спектр електронних книг і ресурсів, доступних через QR-коди. Серед цих матеріалів — численні видання про терапевтичні та навчальні можливості анімалотерапії. Учні можуть вивчати історії про тварин, які допомагають людям, дізнаватися про догляд за домашніми улюбленцями та важливість емпатії до живих істот.
Кожен із цих куточків є частиною нашої широкої програми зі збереження та підтримки навколишнього середовища, навчання учнів відповідальності та дбайливого ставлення до природи. Ми віримо, що через такі ініціативи учні не тільки здобувають знання, а й розвивають особистісні якості, які допоможуть їм стати свідомими громадянами нашої планети.
Немає коментарів:
Дописати коментар