Педагогічні працівники ЗЗОШ № 92 усі - 100% успішно пройшли онлайн-модуль "Безпечна та дружня до дитини школа" обсягом 18 академічних годин та отримали підтвердження у вигляді сертифікату.
Зміст онлайн-курсу
У цьому розділі ви ознайомитеся з ключовими ідеями і засадничими принципами створення безпечного і дружнього для дитини навчального середовища, сприятливого для здоров’я, безпеки, соціалізації, самореалізації дитини.
Тема 1. Що таке безпечна і дружня до дитини школа
Тема 2. Конвекція прав дитини – фундамент БДДШ
Тема 3. Як поєднуються концепції НУШ і БДДШ
Тема 4. Світовий досвід, на якому базується модель БДДШ
Тема 5. Чому концепція БДДШ стосується всіх
У цьому розділі ви ознайомитеся з концептуальною вимірювальною моделлю для комплексного оцінювання рівня безпеки і здоров’я закладу освіти і планування дій щодо удосконалення закладу.
Тема 1. Система показників БДДШ
Тема 2. Концептуальна рамка БДДШ
Тема 3. Цикл самовдосконалення закладу освіти
Тема 4. Як долучитися до руху БДДШ
Тема 5. Ресурси для компетентнісного навчання в рамках моделі БДДШ
У цьому розділі ви ознайомитеся з базовим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи відповідно до чотирьох стандартів.
Тема 1. Базовий пакет вимог фізичного середовища
Тема 2. Базовий пакет вимог психосоціального середовища
Тема 3. Інклюзивне навчання на засадах компетентнісного підходу
Тема 4. Ефективне шкільне управління, партнерство і участь
Тема 5. Заклади освіти в умовах епідемії
У цьому розділі ви ознайомитеся з додатковим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи, пов’язаних із чинниками ризику і захисту для здоров’я дітей і персоналу школи. Вимоги упорядковані за п’ять напрямками:
- Фізичне виховання та інші програми фізичної активності
- Послуги з харчування
- Послуги з охорони здоров`я
- Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги
- Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу.
Тема 1. Фізичне виховання та інші програми фізичної активності
Тема 2. Послуги з харчування
Тема 3. Послуги з охорони здоров’я
Тема 4. Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги
Тема 5. Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу освіти
У цьому розділі ви ознайомитеся з онлайн інструментами для проведення двох етапів циклу удосконалення школи, а саме: 1) експрес оцінка закладу освіти та 2) системний аналіз і планування змін
Тема 1. Призначення і відмінності двох інструментів для оцінювання закладу освіти та планування змін
Тема 2. Онлайн система «Експрес оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти»
- Призначення онлайн системи
- Функції системи, доступні закладам освіти
- Функції системи, доступні координаторам проекту
Тема 3. Онлайн система «Індекс безпеки і здоров’я школи»
- Призначення онлайн системи
- Шкільна команда
- Організація роботи шкільної команди
- Модулі онлайн системи
- Алгоритм роботи шкільного модератора з онлайн – системою «Індекс безпеки і здоров’я школи»
Немає коментарів:
Дописати коментар